onsdag den 2. marts 2011

And the winner is...

Niels har trukket 2 navne... Forsøgte først at lokke Alba til at hjælpe, men hun prøvede bare at spise seddlerne *G*
Anyway - de to udtrukne navne er
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mette og Birgit
Tillykke tøser, og Mette hvis du giver mig besked om hvilken af bunkerne du gerne vil have (kommer du evt til Ejsing? Ellers sender jeg den glad og gerne med posten)
Endnu engang tak til jer alle der følger min blog og fra tid til anden lægger en hilsen.
Det betyder meget for mig :)

4 kommentarer:

  1. Ih altså, jeg vinder ellers meget sjældent noget, men her var jeg heldig:) vi ses i Ejsing, Karen!

    SvarSlet
  2. Tillykke til de to heldige ;)

    SvarSlet
  3. har sendt en mail og pb både på ss og tsc håber du har modtaget dem

    jeg er vild med alba og er da super glad for hun ikke spiste sedlen det kunne da være endt i noget værre noget. ;-)

    SvarSlet
  4. Syntes du laver nogen fine ting og derfor har du fået en Award, som du kan hente på min blog.
    Jeg ønsker dig en fantastiks scrapdag.
    Scrapsak/Lee

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
Aalborg, Denmark
Jeg hedder Karen, er 36 år og bor i udkanten af Aalborg sammen med min kæreste og vores hund Alba.