mandag den 12. juli 2010

Min lille prins

Jeg har haft det bedre i den sidste tid, og derfor også fået scrappet :)
De sidste to LOér i indlæget er en slags dobbelt LO uden rigtigt at være det.Jeg har brugt ens stykker papir til dem, men der er feks to overskrifter og to synsvinkler.
Håber I alle har det godt derude i sommerlandet.
Jeg holder snart en mini-give-away for dem der allerede følger min blog eller som lægger beskeder fra tid til anden.
Er ikke ude på at trække nye følgere (det skal jo kun være folk som gider se hvad jeg laver) men en lille takke-gave for dem som hænger på :)


5 kommentarer:

  1. Jamen de er jo blevet super fede! - er især vild med det øverste..med cirklerne i siden, den måde du har lavet bogataverne - jamen sådan set bare det hele ;)
    ..og synes "dobbelt-LO'et" hænger fint sammen, selvom det jo ikke er et dobbelt - og så bliver det vist ikke mere indviklet *G*
    ...Give-away..???...jamen så er det jo godt man allerede er under fanerne ;D

    SvarSlet
  2. Lækre Lo's. Du får brugt cirkelpapiret godt og farverne harmonere fint i alle LO's
    Tydeligvis en hund for vand LOL

    SvarSlet
  3. Godt at høre at du er ved at have det bedre!

    Jeg kender godt det med at man egentlig bare vil takke dem der følger bloggen fast og skriver kommentarer tit. Jeg tænker stadig på hvordan jeg lige skal gøre det. Men på et eller andet tidspunkt kommer der noget på min blog også. :)

    Jeg synes dine layouts om din dejlige hund er flotte. Der er nærmest tegneserie over måden billederne er sat op på. Super lækre. :)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fantastisk dejlige LOs - og en super sød hund :o)

    SvarSlet
  5. Det er nogle lækre layouts, du har lavet. Det ser godt ud at der er en sammenhæng mellem farver og papirerne.
    Fortsat god sommer.

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
Aalborg, Denmark
Jeg hedder Karen, er 36 år og bor i udkanten af Aalborg sammen med min kæreste og vores hund Alba.